1. kendall cuthand avatar

    On Sun, Jun 19, 2011 at 9:52 AM, kendall cuthand said:

    come on ice cube your top fan is waiting ....westcoast ....westcoast n.w.a movie come at cha .....hahaha this shit ain even funny

  2. LenchMob DonMega avatar

    On Fri, Jan 28, 2011 at 3:35 AM, LenchMob DonMega said:

    yo if there is gonna be a movie to NWA letta nigga know fureal cuz a nigga need to c dat

  3. MC Ren the ruthlessvillain avatar

    On Tue, Aug 3, 2010 at 8:06 PM, MC Ren the ruthlessvillain said:

    NWA deserves a lot of movies not only one. it desreve a TV channel talking about it's legacy all day long. and i'm really so excited to watch that movie more than ice cube and dr dre'new albums

  4. Cool Water avatar

    On Sun, Jun 20, 2010 at 6:26 PM, Cool Water said:

    Hopefully Ice Cube and Company will not sugar coat the shit and give folks the real info. behind eazy death and how they will blow the lid off hip hop..

    cool water
    http://www.coolwater101.com

  5. BONeZ avatar

    On Mon, Jun 14, 2010 at 6:32 PM, BONeZ said:

    YEAH, I BET IT FLOGS NOTORIOUS AT THE BOX OFFICE.
    IMAGINE THAT, TYPICAL CINDERALLA STORY WITH A LIL BITTA GODFATHER AND AMERICAN HISTORY X TO MATCH.
    IMAGINE THAT.
    JEEZ, ANYONE'D THINK IT WAS POSSIBLE TO PICK YASELF UP OUT THE GUTTA, FOR SOMETHING A BIT MORE VALID THAN A PAIR OF NIKES.
    I'D PAY TO SEE IT ANYWAY.
    (YA'S MITE WAN START SIGNIN PETITIONS BOYZ.)
    BONeZ
    2010

  6. (thug)-Ben-(life) avatar

    On Mon, Jun 7, 2010 at 8:27 PM, (thug)-Ben-(life) said:

    Yea seen cube talkin about it a few times in a couple of interviews not much givin away dont think they hav started makin it yet. be kool if the sons play nwa wen they first started.

  7. Dub K avatar

    On Wed, Apr 28, 2010 at 2:50 PM, Dub K said:

    I never heard about that...that shit should be SICK...i hope its soon

  8. xxVeGasPlaYeRxx avatar

    On Fri, Apr 23, 2010 at 6:32 PM, xxVeGasPlaYeRxx said:

    i heard somethin about the people who helped make 8mile are going to hlep make tha n.w.a movie! and yeah that movie is going to hella dope i kno it

  9. xxVeGasPlaYeRxx avatar

    On Fri, Apr 23, 2010 at 6:32 PM, xxVeGasPlaYeRxx said:

    i heard somethin about the people who helped make 8mile are going to hlep make tha n.w.a movie! and yeah that movie is going to hella dope i kno it

  10. 2pac Str8 ballin shakur avatar

    On Tue, Apr 20, 2010 at 2:04 PM, 2pac Str8 ballin shakur said:

    hope all the originals are in it

Newsletter Signup