About

Aye Im Kimberly, I Love Ice Cubes Music, He Is The Best Rapper In The World.His Music Is Inspiring . I Want To Become A Director Or A Music Producer..

http://www.facebook.com/rainicornGAGA

Recent Blogs

  1. i love this site

    Mon, Feb 1, 2010 at 3:46 PM 7 comments
  2. whats cubes next cd??

    Wed, Jan 13, 2010 at 11:12 AM 4 comments
  1. JB123456 avatar

    On Tue, Oct 12, 2010 at 6:03 AM, JB123456 said:

    hey remember me?

  2. 420WSC420 avatar

    On Fri, Oct 1, 2010 at 1:32 PM, 420WSC420 said:

    DAMN DAT SUCKS! BUT KEP YA HEAD UP ONE DAY HE MIGHT PREFORM DER..1DAY..

    WATS YA #?

  3. 420WSC420 avatar

    On Thu, Sep 30, 2010 at 1:25 PM, 420WSC420 said:

    WELL..IF U WAS MY GIRRL U B DER W/ME..BUT I HARDLY KNOS YA..BUT I REMAINED SINGLE WEN I'D CHECK HIM OUT @ HIS CONCERTS..I'D GET REAL F*#K'D UP..LOL WBU? HAVE BEEN 2 HIS CONCERTS L8LY?

  4. 420WSC420 avatar

    On Wed, Sep 29, 2010 at 2:12 PM, 420WSC420 said:

    I seen many tymes in concert! he da best!! SMOKE SUM WEED!!!!

  5. Lil-IceCube187 avatar

    On Sun, Sep 26, 2010 at 4:43 PM, Lil-IceCube187 said:

    yeah i know this problem. sumtimes great artists come to other towns, and the way is to far. hope 4 ya he come to fl ;)

  6. Lil-IceCube187 avatar

    On Fri, Sep 24, 2010 at 3:05 PM, Lil-IceCube187 said:

    i was on a concert of him in cologne. it was the bomb ! did u ever been on a concert of him ?

  7. Lil-IceCube187 avatar

    On Thu, Sep 23, 2010 at 3:01 AM, Lil-IceCube187 said:

    nuttin, just chillin hearing the new ice cube album. i wonder who leaked it. i just cant wait to hear it. but im gonna buy the cd in a week :). i hope cube comes to cologne again for a new tour :D.

  8. Lil-IceCube187 avatar

    On Wed, Sep 22, 2010 at 5:42 PM, Lil-IceCube187 said:

    damn why we cant have ice cube fan girls here ?

    holla from cologne :D

  9. Ca$hOnly avatar

    On Mon, Jun 14, 2010 at 7:50 AM, Ca$hOnly said:

    wassup Kimberly? what's new in Florida?

  10. icecube#1 avatar

    On Wed, Jun 9, 2010 at 7:05 AM, icecube#1 said:

    kinda weird though

Post a comment

IceCube4Ever

Last login: 16 months ago
IceCube4Ever avatar

IceCube4Ever is a woman from spring hill fl . She has been a member of this site for 6 years.

So far IceCube4Ever has earned 2,344pts and has 15435 views!

Friends

MD CUBE avatar
mohammad avatar
karibe avatar
Muhamad Wildan Soul avatar
Samar avatar
oldskool48 avatar
Jack Da West avatar
Hawkinz (Ukraine) avatar
BUM N DA BOX avatar
tzene avatar

Recent Forum Activity

Newsletter Signup